Garantija visoms prekėms
Pristatymas visoje Lietuvoje
Geriausios kainos garantija
Susisiekite! +370 600 96000
Jūsų pirkinių krepšelis yra tuščias!
Internetinės svetainės, el.parduotuvės

Garantijos ir grąžinimas

Garantijos

  • Visoms naujoms prekėms taikomi nustatyti garantiniai terminai. (nuo 1 mėn. iki 12 mėn.)
  • Pateikiant prekę garantiniam remontui pakanka turėti pirkimo dokumentą*.
  • Prekei sugedus garantiniu laikotarpiu, garantinis remontas atliekamas nemokamai.
  • Garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims.
  • Visos mūsų parduodamos prekės yra buvę ekspozicinėmis prekėmis Vokietijoje, tačiau, jei pažymėta "A-prekė", ji yra visiškai nauja.

Lietuvos Respublikos įstatymai numato, kad pakanka turėti pirkimo dokumentą (kasos čekis, sąskaita-faktūra ar lizingo sutartis), jei juose yra tiksliai nurodytas gaminys. Toks dokumentas patvirtina prekės įsigijimo datą ir asmenį, kuris įsigijo įrangą. Pardavėjo garantinį taloną papildomai pateikti būtina tik jei pirkimo dokumente nėra tiksliai nurodytas įrangos modelis (tuomet garantiniame dokumente turi būti nurodyti įrangos identifikavimo duomenys).

* PVM sąskaitą - faktūrą gausite el.laišku automatiškai, kai Jūsų užsakymo statusas bus patvirtintas įvykdytu.

 

Grąžinimas

Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
- grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (jei tokia buvo);
- prekė turi būti nenaudota ir Pirkėjo nesugadinta;
- prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) Šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę;
- grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
- grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);

Pirkėjas grąžinamas prekes turi pristatyti į "Mano Išparduotuvė" parduotuvę adresu.

SVARBU:Prekų pristatymo pardavėjui išlaidas apmoka pirkėjas. Autobusų siuntų tarnyba ar Lietuvos paštas iki galutinio adresato siuntų nepristato, todėl prekes grąžinti privaloma per kurjerių tarnybą arba pristatyti patiems.

 

Grąžinimas

Grąžinant prekę, reikia pateikti prašymą, nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data. Prašyme reikia nurodyti sąskaitą pinigų grąžinimui. Pinigai gali būti grąžinami tik į pirkėjo sąskaitą.

Įstatymų numatyta tvarka Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus per 14 d.d. po to, kai pardavėjas patvirtina, kad prekė yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.

ManoIsparduotuvė.lt vienašališkai turi teisę iš klientui grąžinamos sumos išskaičiuoti suteiktą papildomos nuolaidos sumą, jei klientas pasinaudojo papildoma pasiūlymo nuolaida ir vėliau atšaukė (grąžino) bent vieną kokybišką prekę iš pasiūlymo, kuriam buvo pritaikyta nuolaida.

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, Manodviratis.lt įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis", patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.

Jei per garantijos terminą kliento įsigyta netinkamos kokybės prekė pakeičiama nauja tinkamos kokybės preke, pakeistajai taikomas likęs garantijos terminas, t.y. garantinis terminas nepratęsiamas.

Pinigai pirkėjui grąžinami bankiniu pavedimu į asmeninę pirkėjo sąskaitą pagal pateiktą raštišką prašymą, per 5 darbo dienas.